22 Ağustos 2010 Pazar

22 Agustos cumartesi

Wala işe gittim yorgun argın sanırım hata olmuşum heryerim sızlıyodu zaten sonra başladım barı temizlemeye yarımsaatte hallettim işler sonra başladım beklemeye saat 8:30 dan 12:05 e kadar sıfır çeken bar yine herzamanki gibi bi anda doldu,başladık tabi 4 milyon bardak yıkamaya klasik sahneler vardı,Bi çocuk tekila fındık shot istedi aklım çıktı heycanlanmış 2 turist kızla gelmiş o arada yannış annamış sora dostça yaklaşıp "kanks bu vodka shot olmalı yannışın var" tmm dedi tüm iyi niyetiyle gidip bidaha sorayım dedi tmm dedim git sor geldi doruymuşsun patron vodka fındık olcakmış hah dedim doldurdum 3 shot  uzattım. ne dese beğenirsin tuzla limon yokmu?cevap vermeden döndüm arkamı ,hayır madem bilmiosun bırak kızlar alsın olm içkileri...Zafer de sabah 8:30 dan beri çalışıomuş sızlana sızlana benm de modumu düşürdü sonra iicene biz perte çıktık saate baktım daha 2:30 bi dünya küfür ettim tip kutusuna baktım dolu rahatladım hemen...Yabancı bi kız fındık şurubunu nerden alabileceğini sordu tarif ettim ama toptancının ingilizcesi aklıma gelmedi öle işaretledim kağıda "over there" sonra o na bi shot yaptım aklı çıktı cool davrandım ama yine yazmadım he sözüm söz=)Mojito yine gitmedi bu arada bi azalma var satışta bilemedim.Adamın birinden 20 tl aldım zorla tip die patron geri aldı arkadaşıymış sonra patrondan aldım 20tl zorla sonra patron 10 unu aldı güzel bi annaşma oldu.Sonra başka ne oldu hatrlamıorum ya eve geldik zaferle kgs bitmiş plakayı çantasıyla kapattık sonra poyraz vardı zaferin ceketi yoktu götü dondu senle bidaha sıçmaya gitmem die bağırdı köprü duydu,istanbul duydu ben duymadım;kask vardı...
Evin önünde müdürden çağrı aldım annamadım kontrumde yok dönemedim bişeler oldu ama kesin...