23 Ağustos 2010 Pazartesi

Giriş,Gelişme,Sonuç

 Hayatın gidişatında üç büyük tema var bence;
A)İNe istediğini bilmemek.

B)İstediğin şeyden alakasız olmak.

C)İstediğin şey olmak.
 Sanırım ben ikinci aşamadayım halen.Hemen hepimiz geçiyoruz zaten bu aşamalardan,lise 3 de başlayan bu temalar yukardaki sırayla ilerliyor diye tahmin ediyorum fakat bazılarımız ikinci aşamada saplanıp kalıyor bazen.Örneğin benim saplanıp kalışım daha derinlerde gerçekleşiyor.İstediğin şey olamadıkça çırpınman seni ikinci aşamanın derinliklerine iyicene batırıyor.Üç'te gerçekleştireceğin tüm hayallerin yavaş yavaş 2'de gerçekleşmeye başlıyor kimisi yarım yamalak kimisi tam olarak.İnsan da bukalemun hesabı aslında nereye gitse bu hayat şartlarında oturup oranın kimliğine bürünüyor.İlk zamanlarımı hatırlarım ki şuanki halimle alakasız bir tip olarak ortalarda gezinirdim.Bara girince her Türk genci gibi bazı değişikliklere uğruyorsunuz ki bu da mutasyon diye bişeyin olduğuna kanıt oluşturuyor.İlgi alanların değişiyor mesela;farklı şeylerden hoşlanmaya başlıyorsun falan hatta aşka bakışın değişiyor,güven kavramın kayboluyor.Unutmayın barda anlatılan hikayelerin içilen içki sayısıyla doğru orantılı olarak sapma yaşar.Bir süre sonra karşınızdakinin verdiği kartviziti gözünün önünde yırtacak kadar sabırsızlanıyorsunuz çünkü öğreniyorsunuz 5 bin tanesi 100 tl ye basılabilmekte.
 Kültürel kayıplar yaşıyorsunuz mesela,her türlü insanın geldiği bir barda herkesin farklı adetlerini öğreniyorsunuz;
-Almanlarla kadeh tokuştur ama göz göze bak yoksa çocuğun olmaz,zaten benim yaşımda biri barda çalışıp da çocuk istemez sanmıyorum sıkıntı yok yuvarla ozaman kankss!
-Servisi çağırmak için o kalabalık ve izdihamda zili çalıyorsun bir kaç İngiliz geliyor,"bedava içki var" diye sizde kültürel bir el hareketiyle cevap veriyorsunuz.
-Aynı zile "son içkiler mi?" diye şaşıran da oluyor.
-Tuvalette iki kızı basabiliyorsunuz mesela,
böyle bir sürü kültürel karışım yaşadıktan sonra siz de yavaş yavaş değişmeye başlıyorsunuz.
 Küçükken atari salonuna giderdim,adamlar hep açıktı bayram, arife, yılbaşı,aybaşı hiç kapanmazdı o arcade makinalar.Yıllar sonra öğrendim ki bar da böyleymiş.Böylece ne oldu ailenle geçireceğin bayramlar,seyranlar özel günler hepsi gece hayatında kayboldu gitti.Mesleğin cilveleri deyip sineye çeke çeke mutasyona uğramış bir insan haline geldin.Şikayet ettiğimden değil ama değişim kaçınılmaz ya yapacak bir şey yok=) Geriye uzmanı olabileceğin üç şey kaldı o nu da Coco Tea söylesin...


Sex,Drugs and Crime