21 Ağustos 2010 Cumartesi

21 agustos cuma

Facia ,patron fıçı söylemeyi yine unutmuş ,çocuklar aşağı caddeden fıçıları el arabasıyla çekmişler.Tek yapması gerektiği şey fıçı söylemekken bunu nasıl unutabilmekte anlamıyorum zaten buraya yazacağımı da söylemiştim.Yazdım işte boss,tüm beddualar sana=)İş olarak iğrenç bi akşamdı hiç kimse gelmedi 1'e kadar boş boş oturduk bissürü kahve yaptık çay içtik kendimizin efendisiydik yani ama sakin akşamların en güzel yanı müşteriyi tipe ikna edebilecek kadar konuşma fırsatı yakalaman.Artıdan bitek bu var yani,güzel kızlar vardı ama ben bıraktım artık o işleri walla,millet rahatsız oluomuş benm bu barney stinson ilişkilerimi annattığımda,annatmıorum artık hatta yazmıorumda sıkıldım baya... Arkadaşlarımın bile kendilerine yazıorum zannedip aramıza arkadaşça sıfatlar sıkıştırıyodu ,bıktım bende, eskisi gibi takılıorum artık=) soft,romantik,hayatının aşkını bekleyen(çok beklersin o barda..)Bitane kokteyl yaptım tadına bakan başka bi kız geldi adı varmı dedi yok dedim illa tutturdu smurf olsun die,tabi ben önce seste smirnoff annadım falan orda bi saçmalama rekorları sora tmm dedim kız süper deil mi dedi tmm dedim şirinlerden gelio annadım sora kız dediki annamadın sen dur kağıda yazıyım sonra kağıda smurff yazdı bende eet şuandan itibaren seni annamıorum dedim konu kapandı.Eski ben olsaydı kız daha cümleyi kurarken ben menüye smurff yazmıştım bile=) değişim şart ya...
Bitek abime borcumu ödemek kaldı yavaş yavaş bu arada motoru aldım çok güzel yapmış usta ama bardaki arkadaşlar "olm seni düdüklemişler" dediler bilemiorum eğer beni düdüklediysen alacağın olsun usta! Senin de alacağın olsun "Karma!!" yarın görüşürük..