20 Ağustos 2010 Cuma

krizkerekriz

 Şmdi haftada 2 gün çalışıosan ve de ramazan ayında isen,saçma sapan alışverişler yapma.Mesela çok sıcak die vantilatör alırken en iyisini almaya çalşma,sırf şekline inanıp kanma hatta bide iyonayzır die bişeye kanıp "annaskimmm" die starwars teknolojilerine verdiğin tepkiyi verme.hatta bide gaza gelip üzerine navigasyon aleti sipariş verme bide 190 boyundaysan zaten parmağının sığmayacağı dokunmatik ekranların büyüsüne kapılma!Bi de ucuz die gidip blutut kulaklık alma ucuzsa ,bişe vardır ,malll!!!!Alırsan noolur biliomusun,gençken 18 yaşını doldurduğunda bi heyecan sanki biri bişey yatırcakmış gibi aldığın işbankası kartının süresi dolar 1 ay boyunca ekranda defalarca git değiştir yazar ama sen herseferinde onu makbuz istiomusunuz yazısı sanarsın ,uff layıp devam dersin,Tabi olaylar bunla da bitmez sen takılmaya devam edersin önce bambi den bi yemek sölersin kartla ödüceksindir ama kart çekmez 6 tl nasılsa gider çekmeceden çıkarır ödersin aklına bile gelmez o kart artık bi çöp olduğu!!!Sonra gidersin bi gaza gelirsin "lan şu motoru servise sokayım" dersin 200 tl orayla annaşırsın ama aklına gelir yarın kira vardı sonra dersin "gencim güzelim  hallederim".Nasılsa ziraat bankası vardır öğrencinin kadim dostu aydan aya hiç unutmaz seni gider yatırır öğrenim kredini.Bi güzel güven sırtında yürürsün ziraat atm sine kartı takarsın bi bakarsın bakiye 3 tl dir.Tarihi kontrol edersin yatması gerekir ama yatmamıştır.Bakiyenin yanında şu yazıyı görürsünüz "G.tündeki kıllar pişmaniye oldu hala sana paramı verecez a be ibine!"Şok olursunuz ardından da derki başka işlem yapmak istermisiniz parantez içinde de şöyle der "sanki yapabilecekmişsin gibi".Götüm götüm eve dönersin paniktesindedir.Sonra ev arkadaşın arar derki "fatura parası ayarladınmı" he ayarladım aflajsfalsfjalsfjasfasf(bnların hepsi küfür) dersin.Son çare akşam saati eve bi ödemeli çağrı atarsın 5 dk sonra ne olduğunu anlayıp dönerler anca çözerler evdekiler ödemeli aramanın hikmetini.Nooldu derler?Ya bu ay çok sıkıştım dersin aslında alt metin şudur(benden bi s.k olmaz anne).Biraz para ayarlayabilirmisiniz?(Hala bi bok olamadım olamadığım gibi pahalı zevklerimden vaz geçemedim beni satın kendinize bi koltuk takımı alın)
velasıl kelam annenlerde olmadığını anlayınca zengin abine yönelirsin...
abi para lazım dersin
tmm abim yollayım der alt metin:(yine mi saçma sapan şeylere harcadın parayı mınakodumm  sen nezaman olacan lan ajlksfjaslkfjaslkfjaslkfjasf(küfürler)
nekadar yollayım?(ne kadar soktun bana bi söle bileyim walla söle güdümsüz!!!
iş bankasına mı yollayım?
yok abi o kapandı ama içerden çekerim yollarsan
tmm abim ben hallederim(ulan senin kadar insanı yoran adam görmedim siegitlan hayatımdan çık kapat )
elin parasıyla ödemeyi yapmadan 5 dk önce bloğu yazarsın akşamda işe gidersin bekleyin lan müşteriler geliorum bugun benle ii geçinin yoksa bütün altmetinleri size sokacam!