8 Ağustos 2010 Pazar

başlangıç

niye blog oluşturdum bilmiyorum heralde bardaki olayları çok anlatasım geldi.2 yıllık çalışma üzerine dün akşamla ilgili başlıyorum...
4 kere müzik kesildi ,dj ler saçmaladı ,birisi prizden gelen dumanı bira dökerek söndürmeye çalıştı(çok zekice olduğu söylenemez),fazla satış olmadı ama idare ederdi,birisi cüzdanını kaybetmiş onu bulduk ismini hatırlamıyorum ama cüzdanda hiç para yoktu 2 tane kondom vardı(loser),bi mal önünde duran içkisini aldığımızı zannetti olay çıkarttı,partonun elinden zor aldık,40dk mojito yaptım çok sıkıcıydı,vodka nut ların fiyatını düşürmüş bizim g.t ler haberim yok müşteri tabelayı gösterip beni itin g.tüne soktu,4 kişi reggae-dancehall da halay çekti,2 kişi kustu(iyi bi oran),gece çıkarken bi kız motoruma binmek istedi sarhoş olduğu için almadım,bu kadar sanırsam  cumartesi gecesinin özeti...