14 Ağustos 2010 Cumartesi

13-14 ağustos cuma gecesi

Bara bi geldim kavruluo hava,yerden ahşapın sıcak kokusu gelio ,dün gece 100-150 kişi varmış barı mahvetmiş ibneler 2 saat temizlik yaptım saat 9 du pert olmuşum,nese gece hızlı devam etti, ramazan falan hikayeymiş meğersem herkes bardaydı,Come Again konseri süpermiş çalışmaktan dinleyemedim bile ama 12 den sonra saat geçmek bilmedi ,geçen hafta taksiye bindirdiğim bi kız vardı geldi önümde başkasıyla yiyişti hesapta intikam aldı çocuk da tam bir mal dı yazık oldu.Kavga çıkmadı ortam güzeldi,Bissürü kız vardı,bulaşık yıkamaktan servis yapmaktan bakamadım bile,30luk bardak az dı yarımsaat kadar kriz yaşandı.Zafer de işe başladı enterasan taşak geçtiğimiz bi geceydi.4:30 da bardan çıktım çıkarken dj ,kabinden düştü ahh bahadır,aşa indim bi ispanyol kız merdivenden düşmüş kafası şişmiş onla uğraşıolardı hemmen sıyrıldım aradan barmenim die doktor muamelesi yapmaları an meselesiydi.Motorla gelirken beşiktaş beleş tepe de köpek saldırdı feyk bi tekme attım yalandan sonra devam ettim köprüde hız denemesi yaptım rüzgardan nevrim döndü şuan boğazım şiş kahve içiorum iyki varsın ev yarın görüşmek üzre...