28 Ağustos 2010 Cumartesi

28 agustos cuma

Tatil den geldim öğlen, Ağva'da çadır kurduk 2 gece,geldim yorgun argın akşam barda toplantı vardı iptal edildi süper oldu.Şimdi sabah 6 da uyandıysan bir de o halinle çadırını eşylaarını toplayım 1 bucuk saat motor kullandıysan akşam işe gitmeden uyuman lazım yoksa öle kalırsın barın üzerinde salyalarını akıtarak...Fıçı çekmedim dün o harika oldu ama bugun çekecem sanırım.Bi reklam ajansına girmem için arkadaşım cv mi elden teslim etti çok heycanlandım inşalah olur ya ,girersem yavaş yavaş sektörü değiştirebilcem bakalım hayırlısı.Akşam barda müşteri falan yoktu sabaha kadar da en fazla 1 saatlik bi yoğunluk oldu uyuz uyuz çalıştık öle kokteyl falan da gitmedi,koteyl için aldığımız tüm meyveleri kendimize meze yaptık.
 Sabah film çekimi varmış aq!!!Koca barı sabah 5'te temizlettiler bize,uzun zamandır ilk defa fırça aldım elime yerleri süpürdüm yıllar ne çabuk geçiyor...Sabah bide toplantı yaptık bitmek bilmedi gün ,uyuklayarak geldim eve yattım ama dinlenemedim akşam yine iş..
Bu arada akşam reggae dansı öğrenmeye çalışan 3 kız vardı kapanışa kadar denediler olmadı...Demek ki olmadımı olmuor bazen zorlamanın manası yok=)