15 Ağustos 2010 Pazar

14-15 Ağustos cumartesi

Ramazan bugun belli oldu 12 ye kadar kimse gelmedi,sonra patlama yaşandı yine,bacaklarımı bile hissedemiyorum,Bozuk para sorunu herzamanki gibi deli etti beni,Mojito 2 tane satıldı okadar doğranmış lime yalan oldu,çok güzel bi kız vardı bana düşmez ama yine mal biriyle gitti,).Bizim müdür bişeye sinirlendi duvara bardak fırlattı(bikere yapamadım,şişe de kıramadım çok pis içimde ukte=)).Ellerim bulaşık yıkamaktan nene götü gibi oldu bu işe bi çözüm bulmam şart eskiden hiç böle olmuodu sanırım istanbul un suları çok kireçli=) Shot ı 4 tl den bi şişe kokteyl yaptım kimse içmedi, allah belanı vere fakir müşteri profili!Tip de çok kötüydü ramazan bitirdi bizi ama bayram da 2 aylık tipi bir gece de almayı planlıyorum... A-2 ehliyetim olmadan son haftasonumdu artık tırsa tırsa gitmem heralde buna çok seviniyorum.Çıkarken bi paket winston buldum dolu sahibi helal etsin,Bloğu okuyan arkadaşlarım geldi Ezgi ile Akif burdan teşekkür ediyim zaten 2 tane follower ım var Nihana da teşekkür ediyim.Şimdilik bu kada haftaya devam etmek üzreeee,Jah Bless You!!!